czwartek, 24 stycznia 2008

spełnienie zyczeń...


Spełnianie życzeń jest dla duszy człowieka bardzo ważne. A jeszcze ważniejsze i przyjemniejsze jest spełnianie życzeń naszych przyjaciół. Kiedy wiemy, że przyjaciel jest szczęśliwy, wtedy i nasza dusza ulatuje wysoko. Ale, bez skrzydeł przyjaźni nie byłoby to możliwe. To przyjaźń daje nam tak śliczne skrzydła a przede wszystkim tak silne. I mimo, że czasem pozostaje tylko fotografia po kimś tak bliskim, to trzeba potrafić dziękować za to, co było dobrego.

Często nie możemy znaleźć bratniej duszy w nikim, wiele razy myślimy że to to , a jednak coś szybciej kończy się, kończy się szybciej niż się zaczęło. Dlatego trzeba kochać to co nam jest dane w chwili obecnej.

To dla przyjaciela i dzięki przyjacielowi nie tracimy nadziei na lepsze jutro. Nadziei , która jest tak bardzo ważna.

Dziś moja dusza podfrunie bliżej Nieba.
Cieszę się Paulinko, że aż tak mi ufasz , że aż tak kochasz - pozwalając mi na to by moja duszyczka była o jedno niebie wyżej.

oczywiście zamieszczam teraz twoją wiadomość , a komentarz jest wyżej, te słowa co własnie przeczytałaś.


Twoja wiadomość:

P.S. Proszę, znajdź w wolnej chwili moment, by opublikować to opowiadanie na którymś z blogów. Teraz skończyłam je pisać. I nie proszę przez swoją wyniosłość, proszę apelując do wszystkich ludzi - bo może to komuś pomoże pojąć istotę miłości. To tylko i wyłącznie moja definicja, moje spojrzenie. Ale chcę tak właśnie patrzeć na miłość i chcę byś wiedziała jak widzę miłość między kobietą a mężczyzną - bo Ciebie też kocham !! Z góry dziękuję jeśli spełnisz mą prośbę. Skoro ulepszanie świata trzeba zacząć od siebie, to ja właśnie dziś zaczynam... :) :*Proszę, przeczytaj i zamieść :) Jeśli możesz napisz co o tym myślisz, bardzo zależy mi na Twojej opinii - po co inaczej przesyłałabym to zaraz po napisaniu ??





W moim pokoju jest zimno, grzejnik daje ciepło tylko do połowy - taki sam chłód czuje w sobie bez rozmowy z Tobą, bez jednego zdania - jestem jak połowa siebie, gdzie Twoje ciepło ?!
Zaraz włączę swój telefon, może tam napisałeś. Choć pewnie pochylasz się nad listem... Dziękuję za wczoraj, było pięknie. Takiego Cię nie znałam, mimo że czułam iż to drzemie w Tobie. Byłam i nadal jestem dumna, że mi to pokazałeś. Serce jak na dłoni...

:*:*:*:*:*


A co do komentarza do samej teorii miłości: wiesz co sądzę, wszystkie moje słowa i myśli znasz, nawet wcześniej niż ja zdążę pomyśleć.

zacytuje słowa piosenki: "chce byś była zawsze...."

dziękuje ;*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Skarbku :*

Mówi się, że przyjaciel to ten kto nas zna, a mimo to lubi... I wiele w tym prawdy. Cieszę się, że wrócił czas, gdy jesteś znów mym pamiętniczkiem !! Długo trwało, by odzyskać ten stan. Poniosłyśmy również straty, ale opłaciło się podjąć próbę wspólnego wysiłku !! Dla zyskania czegoś, co nie ginie i nie przemija - jest życiowym utwardzaczem !! Bo choć bardzo często się rozklejam to właśnie świadomość, że mam przy kim to zrobić daje mi nową siłę... Nie każdy to zrozumie, ale Ty wiesz, że najczęściej w słabości nasza siła !! :) Dziękuję, że spełniłaś moje życzenie. Ty także mnie znasz, pamiętasz jak u mnie było :/ Dlatego jestem Ci wdzięczna za słowa, że czasem jednak mam szczęście. Dziękuję, że warto. Że trzeba docenić !! Bo skoro mam je tylko czasem, to może właśnie teraz nadszedł czas szczęścia ?! Mimo, że wszyscy oprócz Ciebie śmieją się z tego w głos :( Ranią mnie tym i sprawiają przykrość... Ale my im jeszcze pokażemy, prawda Kasiku ?! :) Pokażemy jak to jest być szczęśliwą... :*