wtorek, 22 kwietnia 2008


Kici kici buzi buzi Hola czekaj co jest!?
Musisz sie postarać zanim się rozbiorę
Zanim ci pokaże co potrafię językiem
Musze mieć tą pewność że nie jesteś tym typem
Bo znam takich juz setki a widziałam tysiace
Nie rozgrzewają serca ale chcą rozgrzac pościel
Chcesz mnie? to proś mnie! Jakies wątpliwości?
Lód co najwyżej moge wsypać ci do spodni
Zapomnij o jakims Cin&cin wieczorem..
Chciałbys wejść do mnie ale ci nie pozwole!
Nie dziś moze jutro a moze za tydzień
Jak jest ci zbyt gorąco poczekamy na zime
Dam tyle na ile ciebie stac dla mnie
Jak nie dasz mi szacunku to cie puszcze kantem
Wiesz ze cie pragne ale, co bedzie potem?
Nawet się nie przedstawiłam a ty rozbierasz mnie wzrokiem


- Możesz byc nawet jak Roko ale dziś śpisz na kanapie
- Działasz zbyt sumie słonko raczej
Myslisz inaczej a robisz inaczej
- Ey, skad weisz co myśle z Oczu moich czytasz?
Niemozliwe bo twoje przylepiły się do tyłka
- Do szuflady ten stereotyp patrz na to z tej strony
Tyłek nie równy tyłkowi, pomyśl!
- Okej dobra, ale jaką mam miec pewnosc powiedz
Że jutro inny tyłek nie zawróci ci w głowie
- Dupa nie równa dupie mówią nie ufaj suce
Masz to czego im brak ten tupet! lezy ci bukiet
- Argumenty sa głupie nie masz szans i basta!
Pewnie mówisz tak każdej ale, nie jestem każda
- Fakt czasem sie trafi pani nie łatwa
Uszczypnij mnie ziomuś! Sen to czy bajka?
- Ja cie moge uszczypnąc ale podejdź troche bliżej
Zapomnij o kanapie. czekam pod prysznicem!
...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Być kobietą... No jakie jesteśmy naprawdę ?! Czasem występne i zdradzieckie... ;> Ale to faceci oszukują, dręczą i zdradzają ! =p
Nawet jeśli mamy po pół kilo biżuterii i duże kapelusze to nie brakuje nam stałych wielbicieli... ;> Nawet jeśli czasem budzi się tęsknota za werisażami i bankietami, to przecież marzy nam się chwila w rytmie walca - jak główna rola w filmie, a nie jakaś banalna =p
Być kobietą znaczy też wyjechać bezpowrotnie, łamać serca twardym Panom ! ;> Być kobietą znaczy mieć styl. Nie przy prasowaniu koszul i smażeniu naleśników - chociaż nawet wtedy możemy być okropnie pewne siebie... ;> Każda z nas jest kobietą ekscentryczną, dlatego CO TAM FACET ?! Przyjaciółki przy nim miękko nie milkną !! =p I za to nasze gadulcowate Ach, och - częściej Blee, Fuujj... =D Szacun, kobiety !! Zróbmy hałas !! =D =p < F.>