sobota, 10 listopada 2007

Kontrolowany feminizm


Gdyby kobietę – abstrakcyjnie – przewiesić przez trzepaka ramię

I tak dokładnie i solidnie to zrobić, co z dywanem

To uleciałyby razem z wiatrem: obłuda, fałsz i pruderia,

Zarozumialstwo o obżarstwo, pycha, egoizm, kokieteria,

Te wszystkie – „czemu tyle palisz”, i wszystkie - „znowu piłeś”

Te wszystkie – „odłóż tę gazetę”, „i znowu masła nie kupiłeś”,

Te spazmy, furie, te migreny, te wszystkie – „ach” i „och”

„mój Boże, jakaż ja jestem nieszczęśliwa”, „cóż ja na siebie włożę”

I ta niedobroć, brak zrozumienia

I dusza nie liryczna, i ten despotyzm, brak litości,

Pustość, oziębłość – niejednokrotnie erotyczna

Gdyby to wszystko, gnane wiatrem, jak kurz i pył, gdzieś uleciało,

To tylko to, co miłe, dobre nienaruszone by zostało.

Więc pracowitość, mądrość, dobroć, czułość i nieszarzyzna

I przedsiębiorczość, i subtelność,

Czyli po prostu – Mężczyzna.







myślę iż ten tekst obędzie się bez mojego komentarza :) no dobra komentem jest obrazek :P za to was proszę o opinie :P

niestety nie jest to moja twórczość

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przeczytalam te notke kilka dzionkow temu ale dopiero dzis zebralam szczeke z podlogi ;) Coz, daje po oczach skromnosc meskiego gatunku, ktory nie ma nic przeciwko byciu nawet PODGATUNKIEM, bo jak powiedzial pewnien znajomy : ,, Ja bardzo lubie byc POD o ile GATUNKIEM jest kobieta " :D Typowe tak samo jak to, ze facet pytany o to co mozna sciagnac w pierwszym odruchu odpowiada ze MAJTKI :D :D Kasiu mam dla Ciebie kolejny dialogus z cyklu oparty na faktach :D :D Faktem jest takze to ze kobitki maja slabosc do meskich gatkow, nawet jesli sa wojskowe :D :D Potrafimy nagiac wrecz stalowe zasady :p Buzka i ciiiichoooo ! :D

Anonimowy pisze...

ciekawe i prawdziwe bo jak by tak wylać z kobiety to wszystko to nie było by to już kobieta ale nie było by tez mężczyzną bo tak samo jak kobieta posiada te uniwersalne cechy to mężczyzna posiada swoje.

Anonimowy pisze...

Dawid