poniedziałek, 7 lipca 2008

czy ja duzo wymagam??


..Taki, który będzie słońcem, gdy się chmurzy....


..Taki, co zastąpi parasol w czasie burzy....


..Taki, co w huraganie mnie uratuje....


..Taki, który we mgle drogę mi wskazuje....


..Taki, który nie pozwoli, by stało mi się coś złego....


..Taki, który jest dla mnie.. A ja dla Niego....


..Taki, który będzie myślał o mnie tak często jak ja o Nim....


..Taki, który nie oddali ode mnie swej dłoni....


..Taki, przy którym pustka będzie wypełniona na full....


..Taki, przy którym zapomnę co to ból....


..Taki, przy którym będę mogła być sobą....


..Taki, który nada sens mym słowom....


Taki, któremu wszystko ofiaruję....


..Taki, co mnie na zawsze zaczaruje....


..Taki, który nie opuści mnie przez wszystkie moje lata....


..Taki, z którym będę gotowa pójść na koniec świata....


..Taki, którego blask oczu rozjaśni mi najgorsze dni....


..Taki, który śpiąc o mnie śni....


..Taki, którego towarzystwo nigdy mi nie wadzi....


..Taki, który mnie nie okłamie i nie zdradzi....


..Taki, co szepnie KOCHAM CIĘ na uszko....


..Taki,który skradnie mi serduszko....


..Taki, który przy mojej niepewności dodaje wiary....


..Taki, który nie zaśnie, gdy będę miała koszmary....


..Taki, co mnie pocałuje, gdy zapłaczę....


..Taki, dla którego tak wiele znaczę....


..Taki, którego smaku ust nie zapomnę już do końca....


..Taki, co będzie mi promyczkiem, gdy zabraknie słońca....


..Taki, przy którym serce się nie myli....


..Taki, za którym będę tęsknić w każdej życia chwili....


..Taki, co jest aniołem, a czasem zamienia się w złego....


..Taki, który sprawi, że pokocham tylko JEGO....


..Taki, który nie zapragnie innej kobiety....


..Taki, który zaakceptuje moje wady i zalety....


..Taki,który pokocha mnie szczerze....


..Taki, bez którego już w nic nie uwierzę....


..Taki, przy którym nie będę się nudzić....


..Taki, przy którym zapragnę się budzić....


..Taki, co, gdy trzeba, ugasi pragnienie.... .


.Taki, który sercu memu da ukojenie....


..Taki, który będzie umiał mnie pocieszyć....


..Taki, z którym będę dzielić niebo i w nim grzeszyć....


..Taki, który co noc wkrada się w me sny....


..Taki, co otrze z mojego policzka łzy....


..Taki, z którym będę czuła się bezpiecznie....


..Taki, bez którego krótka chwila będzie trwała wiecznie....


..Taki, który będzie lekarstwem na całe zło....


..Taki, który podniesie mnie, gdy spadnę na dno....


..Taki, który nie odejdzie.. NeVeR....


..Taki, przy którym będę pragnęła zasnąć 4ever....


..Taki, który nie będzie kochał mnie "ZA", lecz"POMIMO ŻE"....


..Taki, co nie zapomni, że zawsze ma mnie....


..Taki, z którym będę gotowa pójść na koniec świata z zamkniętymi oczami....


..Taki, który zamknie mi zmęczone powieki swoimi palcami....


..Taki, który zakocha się we mnie, takiej jaką jestem....


..Taki, który przy mnie będzie miał miłe dreszcze....


..Taki,którego blask oczu rozjaśni mi najgorsze dni....


..Taki, który bezustannie będzie mi się śnił....


..Taki, który zostawi daleko głupie jazdy....


..Taki, który zostanie nawet,gdy zgasną gwiazdy....


..Taki, którego przeznaczył mi Bóg....


..Taki, który nie odejdzie, choć odejść by mógł....


..Taki, przy którym będę uczyła się latać....


..Taki, co weźmie mnie do lepszego świata....


..Taki, który zdecyduje się iść ze mną drogą....


..Taki, którego pokocham jak jeszcze nikogo....


..Taki, który oprócz zalet będzie miał wiele wad....


..Taki, na którego czekałam 20 lat....


..Taki, który będzie daleko, lecz zarazem blisko....


..Taki, co będzie mą fantazją.. Każdą moją myślą....


..Taki, z którym będę śmiać się i smucić....


..Taki, za którym będę gotowa w ogień się rzucić....


..Taki, co będzie moją inspiracją....


..Taki, co będzie podporą, mą ostatnią stacją....


..Taki, który chce czytać z moich myśli....


..Taki, któremu już nikt inny się nie przyśni....


..Taki, dla którego będę najważniejsza na świecie....


..Taki, który będzie mi ochłodą w lecie....


..Taki, który słysząc mój szept powie ~nic nie mów~....


..Taki, którego będę chciała, nie wiedząc czemu....


..Taki, który będzie miłością, natchnieniem, słodyczą....


..Taki, co czasem się stanie lodem i goryczą....


..Taki, który w usta moje się wbija....


..Taki, co jest aniołem, który mnie zabija....


..Taki, który będzie sobą - miły, słodki,niewinny....


..Taki, którego nie zastąpi nikt inny....


..Taki, przy którym już nie będę się bała....


..Taki, którym będę żyła i oddychała....


..Taki, dla którego dotyk dłoni aż tyle znaczy....


..Taki, którego pocałunek już wszystko tłumaczy....


..Taki, przy którym bez pachnie jak bez....


..Taki, który będzie wart moich łez....


..Taki,co po tygodniu mi się nie znudzi....


..Taki, który miłość w mym sercu obudzi....


..Taki, któremu odejść bym nie pozwoliła....


..Taki, dla którego będę żyła....


..Taki, który będzie czuły,a do tego męski....


..Taki, za którym będę tęsknić, wiedząc, że On tęskni....


..Taki, przy którym niebo się otwiera....


..Taki,bez którego świat maleje do zera....


..Taki, bez którego moje uczucia mocy nie mają....


..Taki, bez którego me skrzydła znikają....


..Taki, dla którego będę najważniejsza na świecie....


..Taki, który rzucając mnie na wiatr, nie pozwoli odlecieć....


..Taki, który w dniu śmierci stanie się popiołem....


..Taki, który będzie moim ANIOŁEM....


..Taki, przy którym moje ciało płonie....


..Taki, bez którego to po prostu.. KONIEC....


..Taki, co mi serca nie złamie i nie zgniecie....


Taki, który będzie dla mnie JEDYNY NA ŚWIECIE.....

Brak komentarzy: