środa, 9 lipca 2008

dla pana A.


... Miłością dobrze się pisze, miłość dobrze powiedzieć, usłyszeć... Miłością możemy być bogatsi, miłości bogactwo bardzo łatwo stracić... Miłość nie czuje się oszukana, miłości możesz powiedzieć, że jest niechciana... Miłości możesz się wyrzec, miłości więcej nie szukać - ale jeśli kiedyś kochałaś miłością - siebie nie zdołasz oszukać... Obecnego kryminalistę kochała tak, aktualnie zimna suka... Co się z nami stało ?! Inaczej być miało... Moje serce po nim mi zostało i zamiast pod celą szlochać - tylko jego miłość pamięta mocą prawdy kochać... Z nim kochanie poznałam, nikomu jak jemu kochania dać nie chciałam - jest jeszcze i będzie w zimnej suce miłości ślad... MIŁOŚCI, KTÓRA ZOSTAJE SERCEM, BO ZDARZA SIĘ RAZ !!...





P.S. Arturowi, o którym nie chcę i nie mogę zapomnieć, bo musiałabym przestać żyć... Nieważne kim będziesz, nieważne kim ja jestem dziś - bez miłości jakiej mnie nauczyłeś, nie miałabym nic... Dlatego choć miłość stała się przeszłością, jedyne kochanie miłością to Ty... <>. ;* ;* =)

Brak komentarzy: