czwartek, 27 listopada 2008

Bo kiedy mówię KOCHAM CIĘ do Ciebie to wtedy istnieję...




Bądź otwarty na miłość
znam takie "kocham Cię",
które sprawia, że istnieję...
Nawet codzienność człowieka
to wielkie święto -
bo nie jest rzeczą zwykłą,
że Ktoś strugami na ziemię wylewa miłość
Każda chwila człowieka
to święto codzienne,
bo nie jest rzeczą powszednią,
że człowiek otwiera usta, oczy, dłonie
jakby z wielkiej głębiny wydobywał serce
budzony przeogromnym:
"Kocham Cię, człowieku"Bądź zawsze otwarty na miłość,
a ona sobą przebarwi Ci serce i się uwieczni
wokół Ciebie, nie mogąc wyjść z podziwu,
że Twoje serce to przecież ona sama.

Dedykuje Tobie... :*:* Po prostu...



p.s dziekuje paulinka:*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

... Przyjaźń to nie tylko wspaniały
prezent - to także nieustająca
praca...



Już zupełnie na spokojnie myślałam o tej niespodziance. Zastanawiałam
się czy ktokolwiek zrobiłby dla mnie coś takiego - coś tak szalonego po to, by widzieć moją radość i uśmiech, który błyszczy w oku ?!... Wiem, że nie ma nikogo więcej - bo Kasia jest tylko jedna... :)
I nawet gdyby coś nie wyszło, lub też inaczej - wyszło jak zwykle, to
podarowałaś mi swoje starania. Nie rozważałaś JAK to zrobisz. Wiedziałaś, że MOŻESZ. A starałaś się dlatego, że ja tego CHCIAŁAM.
Dobrze mieć w życiu taką jedną Kasię zamiast gromady przyjaciół, którzy są nimi tylko z NAZWY... ;(
Bo nikt inny nie zdobyłby się na taki prezent dla mnie - bo tylko Kasia umie podarować mi to, co jest tak wartościowe, że nie ma ceny... :)
Na te bezcenne prezenty stać nas dzięki PRACY w przyjaźni, a słowo KOCHAM jeśli to czujesz, nie potrzebuje pieniędzy... F. ;* ;*

Anonimowy pisze...

czytałem , czułem te słowa ,dajesz siebie innym ,to najwięcej ile może dać człowiek drugiemu.Ja daję Ci uśmiech , któremu sama jesteś winna. Chyba Jesteś Prawdziwa ? Pytam ,Znając Odpowiedż