poniedziałek, 25 maja 2009

10 przykazań całkowicie prawdziwych ;)






1. ma wiele twarzy i wiele talentów i jestem z nich niesamowicie dumna;D

2. jakie sprawia wrażenie? - nieskomplikowanej , serdecznej i beztroskiej ;)

3. co lubi? życie towarzyskie, spotkania z przyjaciółmi, imprezy do rana i niekończące się rozmowy ;)

4. co ja drażni? ludzie skryci , małomówni i skłonni do widzenia świata w ciemnych barwach:)

5 w miłości? czuła ale nie zaborcza ;)nie chce aby facet sie dla mnie zmieniał ale jeśli przestanie mi sie podobać taki jaki jest , związek kończy sie natychmiast ;)

6. Mantra : dozwolone jest wszystko, co sprawia przyjemność:)

7.aura: niespożyta energia i niepoprawny optymizm :)

8. miłosne motto: nie zabieraj mi mojej wolności a sama wybiore bycie z tobą:)

9. nie potrafie być uparta, nie znowsze stagnacji i braku fantazjii;)

10... jeśli miłość to tylko odwzajemniona:)

Brak komentarzy: