wtorek, 16 czerwca 2009

:)





Gdy Bóg stworzył Adama i Ewe, rzekł im:

- Mam tylko dwa prezenty. Jednym jest sztuka siusiania na stojąco, a ...
Wtedy Adam skoczył do przodu i krzyknął:
- Ja! Ja! Ja Ja to chcę, proszę, Panie, prooooszę, prooooszę, istotnie ułatwi mi to życie.

Ewa się zgodziła, mówiąc, że takie rzeczy nie miały dla niej znaczenia.
Wtedy Bóg dał Adamowi prezent, a ten zaczął krzyczeć z radości. Biegał po Rajskim Ogrodzie i obsikiwał wszystkie drzewa i krzaki, biegał po
plaży wysikując rysunki na piasku... Nie przestawał się z tym obnosić.
Bóg i Ewa obserwowali oszalałego ze szczęścia mężczyznę, gdy Ewa zapytała:
- Jaki jest drugi prezent?
Bóg odpowiedział:
- Mózg, Ewo, mózg...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ostatnio usłyszałam o miłości :

,, Uczucie trzeba lokować rozsądnie - to znaczy obdarzać miłością tylko wtedy kiedy już można czyli jak się jest pewnym, że ta osoba też nas kocha...''

Albo :

,, Miłość miłością, ale należy kochać racjonalnie - to znaczy z głową...''

Może zawsze będę kochać bez wzajemności - może do końca życia będę nienawidzieć mężczyzn, kochając miłością niespełnioną, ale tak czy inaczej jestem zdania, że jeśli krople z jego włosów na moich ramionach i plecach są jeziorem, w którym obywam się z wszelkiego grzechu własnych słabości to :

http://aeszka.wrzuta.pl/audio/1IsgkbDPEoF/piotr_rubik_-_nie_wstydz_sie_mowic_ze_kochasz_cantobiografia

To żaden wstyd, kochać kogoś... I nikt mi nie powie, że miłość znaczy :

Dwoje ludzi poznaje się, jest im ze sobą fajnie, mają dziecko, biorą ślub, odkrywają siebie i są samotni...

Dla mnie miłość to zawsze znaczy :
Dwoje ludzi poznaje się, jest im ze sobą fajnie, biorą ślub, mają dziecko, odkrywają siebie i nigdy już nie są samotni...

Nawet gdyby mi nie zdarzyła się w życiu taka miłość i tak będę kochać !!

- F. < Jadzia >