wtorek, 16 czerwca 2009

Po co mi ten facet ?





J: związek to jest wspólnota tych dwojga JA - twoje JA i moje JA spotykają się i porozumiewają. Wówczas wzajemnie będą się szanować i tworzyć MY.



J: To jest ten cud , który zawsze mnie zdumiewa...
Oto jest wodór, który się wspaniale pali, i tlen, doskonale podtrzymujący palenie. W połączeniu daje nam to wodę, która gasi ogień.



E: niech kupi sobie psa... albo weźmie ze schroniska...
J:jest wiele sposobów zaspokajania potrzeb... nie trzeba koniecznie robic tego z facetem


E: czy kobiety boją się mężczyzn ?
J: tak. I wzajemnie. Myślę, że nawet częściej mężczyźni boją się kobiet.
E: Naprawdę? A czego boją się mężczyźni w kobietach ?
J: Tego samego, czego boją się najbardziej u siebie. Emocjonalności. Kobieta w swojej ekspresji jest nieokiełznana. To jest piękne, ale często zalewa mężczyzn, bo ni nie maja takiej swobody w wyrażaniu uczuć.
E: Kobieta krzyczy, płacze, rzuca talerzami i w dodatku robi to wszystko jednocześnie.



E: W takim razie nie bójmy się swojej wzajemnej siły, tylko ją szanujmy, by siebie nawzajem wzmacniać.
J: choć niestety dużo bardziej akceptowane są takie kobiety, które całe życie zostają dziewczynkami i wystarczają swojemu tatusiowi...
E: ...partnerowi...
J: i daja mu tez takie znaki jak tatusiowi: " jesteś najwspanialszy, cudowny, niepowtarzalny. O, jakie cukiereczki znów dostałam! O, jaki śliczny prezencik! o, jak się cieszę, że ty mi taki prezencik przyniosłeś! Jestem szczęśliwa, że w ogóle przyszedłeś, tak długo czekałam na ciebie a ty nareszcie jesteś!" i tu można mieć relacje z jednej strony podął mi płaszcz i otworzył drzwi, ale w domu dostałam od niego w twarz.
na szczęście jest coraz więcej kobiet,które chcą dojrzałego partnera.



E: coś jednak uwierało...
J: ten związek był ciągle "nie tym". Wciąż nie był to "ten facet" bo cześc psychiki na poziomie nieświadomym została związana z ojcem. Było przyjemnie i fajnie, ale to nie było to. I dopiero jak przeszła te fazę terapii, gdy stała się zdolna, by przyjąć tego faceta inaczej, a i on ją uszanował, mówi że teraz czuje się jak Kaj, ten z bajki o Królowej śniegu. Czuje jak, lód się roztapia i jest to dla niej czymś niesłychanym...



e. konarowska i j. sztencel

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

WWW.ŻAL.PL


Usunęłam go jak plik. Ale przedtem wcisnęłam jeszcze...

ENTER

I co by dało to spotkanie - no mów, co byłoby inaczej ?! Bo ja nawet tego nie widzę... Ty chcesz wymienić spojrzenia, a ja nawet nie spojrzałabym Ci w oczy...
I może gdyby wszystko było inaczej niż jest, to z Tobą czekałabym aż urośnie mi brzuch... Ale dla nas nie ma już żadnej możliwości... Dlaczego ?!
Bo Ty nie usiedzisz w jednym miejscu, a ja potrzebuję właśnie swojego miejsca...
Ty nie uznajesz stabilizacji, ja nie chcę by targały mną ciągłe niepokoje...
To nie znaczy, że w życiu będę dobierać kolor ręczników do koloru glazury, bo też nie zniosłabym takiej nudy... Ale muszę mieć świadomość, że gdy zechcę wytrzeć ręcę, to ten ręcznik - obojętnie czy kolorowy - ale w tej łazience będzie !!...
Stabilizacja nie znaczy, że dokładnie zaplanuję ciążę... Bo chcę żeby moje dziecko było życiową niespodzianką... Ale nigdy nie dopuszczę, by niespodziewanie temu dziecku czegoś zabrakło !!...

Taką pewność da mi świadoma miłość. I w tej pewności nie chodzi o spokojną świadomość. Tylko o stabilność uczuć dla spokojnego życia. Ty mi tego nie dasz. Pa.


KLIK, KLIK

Teraz wiem, że nie mogłem być Twoim szczęściem, bo nie zasłużyłem nawet na złudzenie...
Każdy facet miałby szczęście, zostając Twoim mężem... I szczęściarzem większym od Twojego męża może być tylko ten, kto zostanie ojcem Twojego dziecka...
I powiem jedno : Jestem frajerem, bo przegrałem... Ale Marcin jest większym frajerem niż ja, bo on ciągle jeszcze może wygrać, a nie wie nawet co przegra... Ja też nie wiedziałem - dopóki nie przegrałem... Żegnaj.


ENTER

Ty też mogłeś wygrać, ale chciałeś mi dać zbyt wiele i za szybko - dlatego dziś nie mamy nic...
A Marcin nie będzie miał niczego, bo to inna - hurtem da mu wszystko...

Czy na pewno chcesz usunąć użytkownika KLIK, KLIK ?!


ENTER


Użytkownik został usunięty....

Bo po co mi ten FACET ?! ;D ;/
Niech następny zaloguje się MĘŻCZYZNA !! ;p ;))


- Jadzia - F.