poniedziałek, 1 września 2008

o cudach...


Wmawiano nam , gdy byliśmy mali, że cuda istnieją... mieli racje , cuda to słowa, każdego dnia wypowiadane na nowo, cuda to gesty wykonywane w naszym kierunku, cuda to spojrzenie, to moment gdy spotyka się wzrok drugiego człowieka z naszym wzrokiem. Cudem jest uśmiech każdej żywej istoty, czy to zwykły ludzki, czy machanie ogonkiem naszego psa.


- ale wtedy brakowało mi tego wojowniczego błysku w twoich oczach i stanowczego grymasu tych uroczych ust. co mi przypomina... - pocałował ją lekko - to jednak zupełnie inny rodzaj stymulacji. Jestem gotów kłócić się z tobą, Kayleen, jeżeli ty jesteś gotowa potem się ze mną godzić.

- kobiety to wieczna zagadka...


( Nora Roberts " W snach" )


Chce stworzyć dom, założyć rodzinę, żyć z kimś, kto będzie mnie szanował, rozumiał i kochał. Nigdy nie zgodzę się na mniej.


- niekiedy cierpliwość to tchórzostwo

( Nora Roberts " Na zawsze" )





- Jakub, tęskniłam za Tobą.
- Czekałem na ciebie. Czekać. Czy to to samo co tęsknić?
- Nie. Dla mnie nie. Przy czekaniu nie budzę się o 5 rano, rezygnując z najlepszych snów. (...)
Przy czekaniu mleko nie traci dla mnie smaku. Przy tęsknocie tak.

janusz L. Wiśniewski -samotność w sieci



i jak to było... o już pamiętam, coś w stylu: panie Boże pozwól mi być takim za jakiego uważa mnie mój pies...

ja też o to proszę...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Za jakiś kwadrans już będziesz, a ja jeszcze nic nie napisałam... Przepłakałam noc do drugiej, a się nie przygotowałam. Zupełnie jak rok temu, tak i dzisiaj - jestem nieprzygotowana... Dalej chce mi się płakać ! Słucham Happysad i włożona między to słowo, dziś - teraz i od wczoraj - jestem po prostu EMO... ;( Bo czas to bezwzględny rzeźbiarz ludzi, twardy jak głaz - tylko on jeden naprawdę ma czas... Wiesz, poznałam kogoś właśnie wczoraj... On mi powiedział, że mamy niewiele czasu. I że trzeba upaść głośno, by zostać zauważonym... W ubiegłym roku przelażałam cały dzień. Dzisiaj siedząc, też leżę... Dwanaście miesięcy jak pstryknięcie palcami i co mam do powiedzenia ?! ...Nieproporcjonalnie wiele rzeczy nas dotyczy, które mało nas obchodzą... Panie D. ja wiem, że to był tylko film, ale ma Pan rację - Żeby poczuć życie, trzeba codziennie zrobić coś co nas przeraża, bo cuda się zdarzają. Trzeba im tylko na to pozwolić - a najczęściej to przeraża nas najbardziej... Więc kiedyś kupię nóż i powyżynam wszystkich... Zostawię tylko dwoje nas :D :D Emo zjazd - najpierw dół, potem haj ! :p Kocham - F.