czwartek, 16 października 2008

dziękować





70-ty jubileuszowy post... i chyba warto było czekać.. na te urodzinki małe urodzinki bloga.....
zamieszczam słowa , które jak dotąd były najpiękniejszymi jakie usłyszałam z ust:

1. mężczyzny :) - kotek buuziaki skarbie:*

ale... jesteś, tak ekscytująca, poniewaz kazdy facet, ktory pozna Cię bardziej, chce wiecej, jak z narkotykiem, który dziala tak nieoczekiwanie i cicho, ze sam nie wiem, kiedy juz jestem uzalezniony... poprostu czar który roztaczasz przez swoje naturalne zachowanie, jest tak silną bronia, z której to nawet istnienia prawdopodobnie nie zdjanesz sobie sprawy, a nawet jesli to jak najbardziej umiesz ją wykozystać... inne kobiety to moze i diamenty,ale Ty jestes najcenniejszym diamentem w tej kolekcji... :*

cierpliwosc to cnota :d

bo poprostu masz to cos, co nawet takiem komplemenciarzowi jak ja sprawia trudnosc...




2. przyjaciólki....


... Najbezpieczniejszym schronieniem dla

człowieka jest drugi człowiek...


Chronimy się wzajemnie. Mamy tyle różnych wspomnień. Więź między nami na początku była domkiem z kart. I ten domek runął. Wszystkie pęknięcia, które to spowodowały z czasem zrosły się i postawiłyśmy wieżę naszej przyjaźni. Tej wieży nic już nie zawali. Bo kiedy ja się złamię, ktoś mnie podniesie. I ja też nie dam komuś upaść. Nawet jeśli się przewróci. Obojętnie gdzie zamieszkamy. O każdej porze jesteśmy dla siebie pamiętnikiem. Jesteśmy rękawem, w który przychodzimy się wypłakać. Jesteśmy bąbelkami w szampanie. Upijamy się naszą przyjaźnią ze szczęścia, upijamy się nią także na smutno. Gdy ona ma mnie, a ja ją - kac męczy mniej. Jesteśmy jak konfesjonał - ani nie osądzamy, ani nie żądamy rozgrzeszenia. Dla Ciebie nie ma znaczenia kim będę. Mogę zostać zakonnicą. Wtedy będę Twoją ulubioną siostrą zakonną. Mogę też zostać prostytutką. Wtedy będę Twoją ulubioną dziwką. Bo Ty kochasz mnie za to jaka jestem... JCT !! ;* ;* ;*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

poprostu byłem szczery...
poprostu pokierowałem się intuicją...
poprostu dziękuję, że dane mi jest Cię poznać...
poprostu...

(uśmiech)

... kocham Cię... ;D

Anonimowy pisze...

... Ktoś tęskni kiedy jesteś, ktoś
czeka na Twój powrót zanim
wstaniesz do wyjścia...


Trzeci koment i trzy razy o miłości. Ten weekend to miłość.
Bo miałam randkę z ośmioletnim kuzynem, prawdopodobnie najbardziej romantyczny wieczór tej jesieni... :)

Bo jesteś osobą, której niczego nie zazdroszczę - tylko tego, że tak Cię kocham ! :)

Więc jeśli ktoś jeszcze kocha Ciebie tej jesieni - niech się wam ta miłość spełni !!...

Ja poczekam aż Gracjan urośnie :p Albo po prostu na wiosnę... ;* F.