niedziela, 26 października 2008

Miłość







Każda Miłość inna
każda czarodziejem
wyciąga Tobie rękę gdy chłodem powieje.
Bez patrzenie na czas o Ciebie się upomni.
Sprawi to uczucie serce nigdy nie zapomni
coś odeszło bezkrólewie dziś.
Ja nie mam sensu
lecz dla jutra żyje i by zmienić coś w sercu
by uśmiechnąć się jak za dotknięciem różczki i opowiedzieć historie jak pozbyłem się pustki.
Jedno mi zabrała lecz niech tu żyje nowe.
Jak na powrót narodziny a w nich wszystko kolorowe.
I tylko wspomnienie co jest miłe jak twój dotyk nie pozwala zapomnieć, że miłość to narkotyk,
że potrafi zaczarować dać sens i wiare,
że godzi wielkie szczęście z wielkim koszmarem,
że unosi tak wysoko , że gwiazd prawie nie widać
ona daje Tobie mapę, która może Ci się przydać.

Miłość piękno w samym sobie bez lęku i bez ból historii nie opowie poznane na sobie w skutkach warte poświęcenia serce teraz mówi jakie po latach wrażenia.

Bo ty jesteś jak powietrze.
Dla mnie jak życia sens
z Tobą przejdę przez złe chwile gdy zawiedziesz się.
Bo ty jesteś jak marzenia dla mnie jak najpiękniejszy sen w, których człowiek nie wybiera jak i z kim będzie żyć...

Do góry bo utonę według głosu mego serca
piękne jest uczucie zawsze będe szukał szcześcia.
nigdy nie ugaśnie nawet kiedy będzie mokro.
Trudno mi przewidzieć jakie będzie z tego motto.
Zawsze będe tam tam gdzie moje serce o to będę dbał bo to jest najważniejsze.

Czasem dwie połówki, ale druga jest cenniejsza.
Po co nam te słówka przecież wiara jest najszczersza.

Czasem smuci czasem cieszy, ale zawsze goi rany.
Bądź przygotowany na niewielkie płci zmiany.
trochę doda trochę weźmie, zawsze będzie co wspominać.
Pierwsza miłość zakochanie one będą w głowie pływać.
Lata lecą nieustannie, a Ty wciąż ta sama mina
powiedz co Cię gryzie może będzie z Tego finał.
Nieraz szczęście raz nieszczęście może właśnie to mi dane .

będę kochać, będę walczyć o to co jest mi pisane...


Tyle pięknych wspomnień tyle chwil jeszcze przed nami.
Miłość w naszym sercu jesteśmy zaczarowani.
Bo miłość czarodziejem zmienia nas na lepsze.
Dla nas świeci słońce nawet gdy padają deszcze.
Tego maga nie streszczę w kilku wersach tej piosenki.
To miłość sprawia, że jesteśmy zawsze piękni.

Kartki z kalendarza przypominają o sobie,
ale tak juz jest, że każda chwila przy Tobie jest Tą najcenniejsza,która mogła by trwać wiecznie zegar tika tik-tak, a ja czuje smak tej miłości, która jest nie tylko w moich snach jest wszędzie tam gdzie widują razem nas.
Miłość jest jak joker więc nie chcę mówić pas.
Serce miłość as piękna karta w piękny czas.

Miłość
Miłość
Miłość!!!

Brak komentarzy: